ایجاد شبکه شتاب‌دهی فناوری‌های نوین کشاورزی به ابتکار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و با حضور شتاب‌دهنده های فعال در فناوری های نوین حوزه ی بیوتکنولوژی به طور خاص در حوزه ی بیوتکنولوژی کشاورزی نیز راه‌اندازی می‌ گردد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در نشستی که روز یکشنبه در راستای طرح تأسیس این شبکه شتابدهی در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار شد، مدیران و نمایندگان ۱۲ شتاب‌دهنده فعال در این حوزه، ضمن استقبال از راه اندازی این شبکه، در زمینه تاسیس انجمن شتاب‌دهنده های فعال در فناوری‌های نوین کشاورزی هم به توافق رسیدند.
در این نشست، دکتر پژمان آزادی، قائم مقام فناوری پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر سید سعید پورداد، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی و دکتر مژگان کوثری، مدیر اداره بازاریابی و تجاری ‌سازی در خصوص ضرورت‌های تشکیل شبکه شتابدهی فناوری‌های نوین کشاورزی، توضیحاتی ارایه دادند.
در ادامه جلسه مدیران و نمایندگان شتاب‌دهنده ها از جمله شتابدهنده لیداکس ضمن معرفی شتابدهنده‌های مربوطه به بیان بخشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شتاب‌دهنده، مسایل و مشکلات این حوزه و دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شبکه شتابدهی پرداختند.
هلدینگ دانش بنیان لیدکو دارای شرکت‌های متعددی ا جمله پالایشگاه گیاهان دارویی نیلوفر، کشت بافت خاوران و تولید کود زیستی کارا در حوزه ی کشاورزی میباشد. شتابدهنده ی لیداکس با برقراری تعامل با این شبکه ی شتابدهی می تواند در مسیر احصا نیازهای فناورانه ی این شرکت ها گامی موثر برداشته و در این اکوسیستم نقش آفرینی کند.
#پژوهشگاه ابری #شتابدهنده #استارتاپ #بیوتکنولوژی #بیوتکنولوژی کشاورزی #کشاورزی مدرن #کشاورزی #کشاورزی نوین اقتصادی #کشاورزی نوین اقتصادی
#لیداکس #لیدکو

نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر