معاون دانشجویی دانشگاه تهران در رویداد فناورانه از دانشگاه تا بازار:
طرح ها و ابتکارات فناورانه استادان، دانشجویان و محققان کشور حمایت می شود
معاون دانشجویی دانشگاه تهران در رویداد فناورانه از دانشگاه تا بازار از حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از طرح ها و ابتکارات فناورانه استادان، دانشجویان و محققان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده لیداکس، صبح امروز علیرضا وجهی، معاون دانشجویی دانشگاه در نخستین رویداد فناورانه از دانشگاه تا بازار در مکان سالن اجتماعات اندیشه کوی دانشگاه بر تلاش و تکاپو در خصوص ایده پردازی و فناوری توسط استادان، دانشجویان و محققان سراسر کشور تاکید کرد و گفت: باید قدر و‌ منزلت خود و ایده ها را دانست و برای رشد و تعالی خود و دیگران بیش از پیش تلاش کرد.
این مقام مسوول، آموزش و پرورش را مکان مناسبی برای حرکت دادن دانش آموزان در مسیر ایده پردازی و خلاقیت و نوآوری دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش باید ارزشی بودن افکار دانش آموزان را به خانواده ها و خود آن ها یادآور شود تا تلاشگران عرصه علم و آموزش نسبت به اهمیت ایده های فناورانه خود واقف و آگاه شوند.
وی، با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر ارزشمند بودن شرکت های کارآفرین در سطح جامعه تاکید و خطاب به دانشجویان، خاطر نشان کرد: به طور حتم با ارزش دادن به خود و افکار خود زمینه ساخت کشور مهیا خواهد شد.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را در این رویداد جلو دار خواند و گفت: تفکر بر این بود که این نهاد صرف مراسم های مذهبی پیشتاز است، در حالی که با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) شاهد حرکت خودجوش و انقلابی این نهاد برای حمایت از طرح ها و ابتکارات فناورانه دانشجویان و‌ محققان در سطح کشور هستیم.
عضو هیات رئیسه دانشگاه تهران، آینده کشور را وابسته به همت و تلاش دانشجویان دانست و اظهار داشت: مشکلات کشور به دست تلاشگران عرصه علم و‌ آگاهی مرتفع خواهد شد.
علیرضا وجهی در پایان با قدردانی از هلدینگ دانش بنیان لیدکو، دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اداره کل خوابگاه های دانشگاه و شرکت شتاب دهنده لیداکس، برگزاری رویداد فناورانه از دانشگاه تا بازار را زمینه ای مناسب برای رونق بازار کار و صنعت کشور ذکر کرد.

نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید